Háravka na krku

12.09.2013 16:02

 

Beky se v pondělí 9.9. rozhodla, že už konečně nadešla ta správná chvíle potrápit psy a hafany v sousedství, a pustila se s chutí do hárání. Přišlo to opravdu nečekaně (tzn. už jsem ani nečekal, že to ještě přijde), takže jsme spolu druhý den letěli do pet shopu pro hárací kalhotky. Beky je stále k cizím nedůvěřivá, na její obranu musím přiznat, že po čtvrt, až půlhodině strávené v okolí neznámého subjektu začíná být přístupná, nechává se pohladit a přestává si dotyčného hlídat - samozřejmě situace kdy onen Strašák Strakáčožravý drží v ruce piškotek úplně mění situaci, ale takové postupy již byly zapovězeny (Beky se snažila dostat piškotek i z  osob, které byly úplně bez piškotku, což vedlo jen k většímu úsilí a vyšším skokům).

 

Takže k té nedůvěře - při snaze paní prodavačky o vyzkoušení háracích kalhotek se psinda pokusila zbořit všechny regály v obchodě, jen aby se ta osoba s tím mučícím nástrojem v ruce nepřibližovala. Její snaha byla korunována úspěchem, neboť se prodávající jala zachraňovat padající zboží a Beky nechala svému osudu zaklíněnou mezi pytle s granulemi a regál s náhubky. Nakonec jsem jí tedy nový obleček zkoušel já (a chvíli mi trvalo, než jsem pochopil kam která část patří. No alespoň jsem správně určil, na který konec psa se nasazují). Jako člověk módy neznalý jsem se nemohl rozhodnout, které háračky vybrat, tak jsem nakonec zaplatil ty, ve kterých Bekuška nenápadně odešla z obchodu a šel jsem ji s prázdnou krabičkou hledat.

 

Od té doby nosí Beky doma kalhotky a je tu relativně čisto. Venku se pohybuje jen na vodítku (chvíli trvalo než jsem ho našel) a tiše trpí. Proběhnout se pořádně nemůže, takže ty chvíle, kdy máme výběh sami pro sebe, využívá jak se na nevyběhaného strakáče patří. Nezastaví ani, aby se podrbala, takže ji lze občas spatřit, jak běhá po třech a čtvrtou tlapku se snaží dostat za krk, nebo na jiné momentálně svědivé místo. Musím ji ale pochválit, protože se ani jednou nepokusila kalhotky ze sebe strhat a svůj úděl přijala sportovně. Jen v noci z ní nějakým nevysvětlitelným způsobem vždy spadnou a já je pak nacházím většinou zmuchlané někde v rohu :)

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek